زنگ شادی

زنگ شادی

می خوام سالم تر و شاد تر زندگی کنم پس با من همراهی کنین
زنگ شادی

زنگ شادی

می خوام سالم تر و شاد تر زندگی کنم پس با من همراهی کنین

خداحافظ خستگی(اولین تغییر)

خبببببب

بالاخره یه راه جدید پیدا کردم!

و می خوام امتحانش کنم...

یکی از بزرگترین مشکلات من احساس ضعف و بی حالی و خستگی به دلیل بی اشتهایی و نخوردنه! تعجب می کنین؟ولی واقعا من توی خوردن آدم بی انگیزه ای ام!!!حتما باید برای یه نفر دیگه آشپزی کنم تا بشینم غذا  بخورم...اوضاع من 3 روزی هست که بدتر هم شده و تقریبا تا عصر فقط 1 وعده غذا می خورم!!!این افتضاااااحه


برای حل این مساله:

باید صبح ها ساعت 9 بیدار بشم


یک لیوان شیر و یک عدد میوه نوش جان کنم


و ساعت 9:30/10 ناهار بپزم

بعد از پخت ناهار ، صبحانمو که باید مقوی و ساده باشه میل کنم

و بعد از ناهار حدودا ساعت 15 شام بپزم


و بعد از پخت شام،مقداری اجیل جات و آب و شربت نوش جوووون کنممممم


به همین سادگی

از حالا این تصمیم و تغییر جدید رو وارد زندگیم  می کنممممم

یوهوووووووو

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد