زنگ شادی

زنگ شادی

می خوام سالم تر و شاد تر زندگی کنم پس با من همراهی کنین
زنگ شادی

زنگ شادی

می خوام سالم تر و شاد تر زندگی کنم پس با من همراهی کنین

سال جدید و من جدید

وای باورم نمیشه دیگه چیزی تا شروع سال جدید نمونده...

چه زود گذشششششت،مگه نه؟

ازاونجا که انشاالله پس فردا عازم سفریم،نمی تونم تا بعد از عید اینجارو آپ کنم و باید از الآن بگم که سال نوتون مبارککککک

امیدوارم امسال مریضا سالم بشن

غصه دارا شاد بشن

آدمای تنها ، دوستای جدید داشته باشن و شاد باشن

آدمای شاد شادتر بشن

آدمای بی پول پولدار بشن

آدمای پولدار به بی پولا کمک کنن

خلاصه هممممهههه به آرزوهای قشنگشون برسن

راستی برای سال جدید می خوام یه کارایی بکنم...می پرسین چیکار؟؟؟فعلا این کارا:

کلاس یوگا

رانندگی

یادگیری تمام لغات تافل

مطالعه دروس ارشد رشته مشاوره

بارداری!

ارتباط با یکی دوتا از همسایه ها و یافتن دوستای جدید

شروع نویسندگی

دیگههههههههههه....؟

شایدم چیز جدیدی به ذهنم برسه که بعدا اضافه می کنم

به امید مفید بودننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن

یوهوووووووووووووووووووووووووووووووووووووو

تا سال دیگه خدافظظظظظظظ

نظرات 1 + ارسال نظر
هانیه شنبه 23 اسفند 1393 ساعت 14:01 http://dokhmal-royaii.blogfa.com

عزیززمی منم کلی خوشحالم از آشنایی با تو عجقم...
عه من اولینم پس چ خوووب!! ..
بابت مژه مصنوعیم خیلی خیلی مرسی از راهنماییت گلم ...نظرم تغییر کرد به جا کاشت ی ریمل فوق العاده میخرم ک هم حجم دهنده باشه هم بلند کننده ...
سال نو تو هم مبارکا باشه ..سفر به خوشی ان شالله ک به سلامتی و دل خوش برگدی و کلی چیزای خوب خوب بنویسی من انرژی بگیرم

مرسیییییی،
فکر خوبیه گلم،وافعا بهتر از کاشته
بازم مرسیییی منم منتظر نوشته های پر انرژی و متنوعت هستممم
به امید دیییدار توی سال جدیید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد