زنگ شادی

زنگ شادی

می خوام سالم تر و شاد تر زندگی کنم پس با من همراهی کنین
زنگ شادی

زنگ شادی

می خوام سالم تر و شاد تر زندگی کنم پس با من همراهی کنین

سرسخت ترین زن(تغییر چهارم)

هدف چیز خوبیه...به شرطی که یه خوبشو انتخاب کنی

ولی ازون خوبتر سرسختی برای رسیدن به هدفه

یجورایی اگه سرسخت نباشی هدف گذاری پوچ ترین کار ممکن میشه...

می خوام اعلام کنم که :

تغییر جدیدی که چند روزیه وارد زندگیم شده!همینه!من تصمیم گرفتم برای رسیدن به هدفام سرسخت و قوی باشم

مدت زیادیه که مدام ازین هدف به اون هدف میرم و راهمو بطور قاطع انتخاب نمیکنم!حدودا 4 سال طلایی با اینکار به هدر رفت البته من همیشه سعی کردم بهترین راهو انتخاب کنم ومطمئنم خیریتی در این مساله بوده!و این نمی تونه باعث بشه که  من شاد نباشم یا حسرت روزایی رو بخورم که نه برمیگردن و نه اونقدر ارزشمندن که همین لحظه های طلایی الآنم رو فداشون کنم

پسسسسسس

من همچنان شاااااد شاااااااااااااااااااااااااااااد و شاااادتر از قبل به راهم ادامه میدم

هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

پیش به سوی هدف های زیباااااااااااااااااااااااا

هیچی نمیتونه مانع رسیدنم به این هدف بشههههه

من سرسخخخخخخت ترین زن دنیاااام


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد