زنگ شادی

زنگ شادی

می خوام سالم تر و شاد تر زندگی کنم پس با من همراهی کنین
زنگ شادی

زنگ شادی

می خوام سالم تر و شاد تر زندگی کنم پس با من همراهی کنین

قطرات بارون و دیگر هیچ

من عاااااشق بارونم...صدای تق تق قطره های ریز و درشت بارون که به شیشه پنجره می خوره و آروم منو صدا می کنه که برم پشت پنجره بیرونو تماشا کنم و بعد با شیطنت ملایمی وسوسه میشم پنجره رو باز کنم...هآآآآآآآآه یه نفس عمیییییق و نشاط بعد از  ورود هوای تازه به ریه هام...و حالا نسیم خنک به همراه قطره های شاداب زمستونی/بهاری انگشتای باریک و زنونه ام رو نوازش می کنن...

آره درست حدس زدین امروز خدا برام سنگ تموم گذاشت و حسابی بارون باریده،الآنم داره می باره و من مثل همیشه سر ذوق آش پزی اومدم و یه آش خوشششش بوو و خوشش مزه بار گذاشتم

فکرشو بکنین...بوی آش پیچیده توی خونه،کتری و چای تازه دم روی بخاری خونه رو گرم کرده و صدای بارون و سایه ابرا جادو کرده

آره جادو...چه جادوی زیبایی...منم برای تکمیل این همه حس خوب و شاد و قشنگ میرم مهر و جانمازمو بردارم و بهش نزدیک تر بشم...

عاشق باشین

نظرات 1 + ارسال نظر
setare شنبه 25 بهمن 1393 ساعت 21:52 http://3taar333.blogfa.com

وبلاگت مث خودت پر از حس یک رنگی و پاکی و زیباییه خانوم گل
بت تبریک می گم گل نازم
خب دیگه اینم یه مدل زندگیه که باید خودت بش می رسیدی تا بتونی ادامش بدی عسلم
تموم پستای وبلاگتو خوندم و از همشون یه حس خوب که پر بود از انرژیهای بی نظیر و مثبت گرفتم
افرین

مرسی ستاره جونم
همینطوره که میگی...
خوشحالم که حس مثبت گرفتی ازشون،و خوشحال تر شدم وقتی نظرتو دیدم
مواظب خودت باش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد