زنگ شادی

زنگ شادی

می خوام سالم تر و شاد تر زندگی کنم پس با من همراهی کنین
زنگ شادی

زنگ شادی

می خوام سالم تر و شاد تر زندگی کنم پس با من همراهی کنین

این فرشته های شاد چسبونکی(تغییر سوم)

احتمالا پست قبلیمو خوندین و یادتون هست که من ازون آدم های حساس و آماده به نق زدنم و بیشتر از اینکه تلاش کنم تا شااااد بشم(برخلاف عنوان وبلاگم) بدون هیچ تلاشی نق نقو و بی حوصله و گاهی با کوچکترین مورد ناخوشایندی غمگینم!!!

این یکی از سخت ترین اعتراف های منه که حتی بعد از نوشتنش حس میکنم متحول شدم و به نظرم اعتراف تکان دهنده ای بود...

و اما از این من عجیب و غریب که بگذریم می خوام براتون تعریف کنم که چطوری موفق شدم با وجود از بین نرفتن زگیل ها!(و حتی تکثیرش به روی انگشت دیگری از دستم)غمگین تر نشم بلکه شاد بشم و شاد بمونم!آره من دیگه نق نمی زنم

و توصیه میکنم که حتتتما امتحانش کنین:

1-همین الآن دم دست ترین کاغذ سفید ممکن رو بردارین

2-روش دایره ها یا قلب ها یا چیزهایی که با دیدنش انرژی مثبت بگیرین و حس خوبی بده بهتون(البته حتما توش خالی باشه) بکشین(در اندازه های کوچک قطر حدودا 7-8 سانت)(من چندتا قلب کج و معوج کشیدم)

3-و حالا توشو پر کنین از جملات فوق العاده مثبت و شادکننده(مثلا من اینطوری نوشتم:من شادم - من کاملا خوش بینم - من آدمارو دوست دارم - من سالمم - من خوشبختم - من ثروتمندم و...)

           تبصره:شاید با جمله حال نکنین اون وقت می تونین شعر بنویسین یا یه شکلک شاد و خوشگل بکشین مهم اینه که مثبت و شاد باشه و سریعا بهتون این باورو بده که شما همین الآن شادین

4- حالا دور شکلا رو ببرین و با یه نوار چسب اونارو توی همه خونه و جلوی چشم نصب کنین(من به در توالت،در ورودی خونه،دیوار روبروی میزکارم،در ورودی اتاقم چسبوندمشون)

نکته:درصورتیکه مثل من تنبل نیستین و راحت میرین خرید می تونین ازین برچسبای رنگی آماده بخرین و یا با کاغذای رنگی یا مقواهای رنگی اینارو درست کنین

به همین راحتی!

مطمئن باشین با وجود این فرشته های شادی بخش دیگه خبری از غم های طولانی نخواهد بود!و طولانی ترین دپرسیتون میتونه به فاصله توالت رفتن بعدیتون طول بکشه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد