زنگ شادی

زنگ شادی

می خوام سالم تر و شاد تر زندگی کنم پس با من همراهی کنین
زنگ شادی

زنگ شادی

می خوام سالم تر و شاد تر زندگی کنم پس با من همراهی کنین

من قوی هستم

دیروز به خودم ایمان آوردم!آره به خوده خودم!من تونستم تنهای تنهااااا برم دندونپزشکی و برگردم بدون کوچکترین درد،ترس یا اتفاق بدی،همه چیییی عالی بود عالیه عالییییی

چقدر حس خوبیه وقتی می فهمیکه قوی هستی...

من از امروز فهمیدم که می تونم قوی و مستقل باشم پس تمام تلاشمو می کنم که توی تمام مراحل زندگیم قوی ترین باشم... به خصوص مادر شدن...وااااای چه عالی میشه اگه بتونم زایمان طبیعی رو هم تجربه کنم و اون وقت فقط یه زن شجاع  نخواهم بود بلکه یه مادر شجاعم که می تونه از خودش برای بچه  اش الگو بسازههههه

خداجونم مرسییییییییییییییییییی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد