زنگ شادی

زنگ شادی

می خوام سالم تر و شاد تر زندگی کنم پس با من همراهی کنین
زنگ شادی

زنگ شادی

می خوام سالم تر و شاد تر زندگی کنم پس با من همراهی کنین

عجیبه

می دونی چی عجیبه؟!

اینکه یه نفر نتونه مدت طولانی ای رو شاد بمونه!نمیگم هرگز غمگین نشه ها!ولی طولانی شاد بمونه خب!چی میشه مگه؟

یا مثلا مدت طولانی ای هیچ مریضی ای نگیره!خیلی حرفم عجیبه؟

راستش دلممی خواد این اتفاق برام بیفته...

خسته شدم از بس ذهنم درگیر یه مریضی ای هرچند ناچیز ،بی اهمیت یا مهم،بوده

دلم تنگ شده واسه بچگیام که کمتر مریض میشدم

قبل از عید کف پام 2تا زگیل بدترکیب زده بود...امروز متوجه شدم یکی دیگه هم کف همون پام زد و بعد از چند دقیقه هم روی انگشت شست دستمم زد...فقط دلم می خواست داد بزنم...آخه چرااااااااااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟

دیگه دستم واسه چی خببببب؟

به این نتیجه رسیدم که فریز هم بی فایده است...حالا شاید اگه شیره انجیر گیر بیارم اون کمکم کنه...

برام دعا کنین..........دلم گرفته اما دارم باهاش می جنگم

نظرات 2 + ارسال نظر
الفــ نون چهارشنبه 9 اردیبهشت 1394 ساعت 05:58 http://mr-chapaki.blogfa.com

خب خیلی داری سخت میگیری حساسیت به خرج نده اینجوری که نوشتی انگار داری دیوارو گاز میزنی خب با آراااامش

واقعا چیزی نمونده بود دیواروگازبزنم!!!!!!!!ولی خیلی سریع به خودم مسلط شدم!سعی کردم مثبت فکر کنم و یه روش جدید به کار بردم که احتمالا توی پست های بعدی بنویسمش خیییلی موثر بود

هانیه چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 19:20 http://dokhmal-royaii.blogfa.com

سلام عزیزم ..عه تو ک فاز بی حوصلگی گرفتی بابا کلی برنامه داشتی واسه امسالت پاشو زودی اجراشون کن دیگه چش باز کنی سال تموم شد رفت و تو موندی و ی مشت ساعت هدر رفته عزیزم !
عزیزم بهترین انگیزه اینکه ک تو خودتو متقاعد کنی ک زندگی شاد ی وطیفست برات مثل اینکه اگه ی روز نماز نخونی انگار ی چیزی گم گردی اگه مسواک نزنی یا حموم نری ی جوری مشیی نه؟!
خوب وقتی مث من تفکرت این باشه و خودتو به این یقین برسوسنی ک باید هر کاری کنه ک شادباشی دیگه اگه ی روز فاز غم بگیری ی جوری میشی و سریع میری یکاری میکنی ک شاد شی ...کارای ک ادمو شاد میکنن کم نسیستن عززیم ی موزیک شاد زنگیدن ب دوست باحال ...پیاده روی ..رقصیدن ...اینا جیزای کوچیکین ک سریع حالتو عوض میکنه !

سلام هانیه جون
آره خب رفتم تو فاز غصه ولی زودی به خودم اومدم
این روزا خیلی شارژم و دارم سعی میکنم شاااد باشم
باهات خیییلی موافقم به قول تو باید هدفم یادم بمونه و شادی اولویت اولم باشه
مرسیییییییییی از راهنمایی های قشنگت عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد