زنگ شادی

زنگ شادی

می خوام سالم تر و شاد تر زندگی کنم پس با من همراهی کنین
زنگ شادی

زنگ شادی

می خوام سالم تر و شاد تر زندگی کنم پس با من همراهی کنین

آدم

یه سال دیگه هم اومد و باز هم این صحفه روزگارو پر می کنم تا ورق بخوره...و سال دیگه ای رو آغاز کنه!

امروز یه فیلم دیدم،یه فیلم عجیب و تکان دهنده که شاید کمی آدمو به فکر فرو ببره...بر اساس واقعیت ساخته شده و زندگی آقای استیون هاوکینگ رو به نمایش میذاره...حتما اسمش رو شنیدین؟نه؟

اسم فیلم The Theory Of EveryThing هست پیشنهاد میکنم ببینینش

و امااااااا

دیدین وقتی خییییلی حرف برای گفتن داری حرفت نمیاد؟!!!الآن من اونجوریم...

فقط!یه سوال؟به نظرتون آدم چجوری می تونه خودشو وادار کنه که از خونه بره بیرون و زمانی هرچند مختصر رو پیاده روی کنه یا به هر حال بیرون از خونه باشه؟!

من به تازگی فهمیدم که بی انگیزگی من فقط مربوط به خوردن نمیشه!!!بلکه مربوط به اختصاص وقت برای خودم که شامل پیاده روی یا بیرون رفتن و خوش گذرونی شخصیه هم میشه!!!

چیکار کنم؟؟؟اینو چجوری تغییر بدم؟؟؟؟؟؟شماها اگه بیرون میرین چی بهتون انگیزه میده؟؟؟؟

نظرات 2 + ارسال نظر
الفــ نون چهارشنبه 9 اردیبهشت 1394 ساعت 06:02 http://mr-chapaki.blogfa.com

راستی فیلم تئوری همه چیز معرکه بود معرکه

واقعا همینطوره

الفــ نون چهارشنبه 9 اردیبهشت 1394 ساعت 06:02 http://mr-chapaki.blogfa.com

منم یه همچین حالتی رو دارم البته تو موارد دیگه ای مثل فیلم دیدن یا کار کردن
معمولا سعی میکنم اول آروم باشم میشینم یه جا خوب به اون موضوع فکر میکنم و خودمو قانع میکنم که این کار الان برای من لازمه یا لذت بخشه برای من که همیشه جواب میده سعی نکن به زور اون کارو انجام بدی خودتو قانع کن بعد

حتما امتحانش میکنم و امیدوارم جواب بده،اگه برای شما جواب داده حتما برای منم جواب میده دیگه!مرسی از راهنمایی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد