زنگ شادی

زنگ شادی

می خوام سالم تر و شاد تر زندگی کنم پس با من همراهی کنین
زنگ شادی

زنگ شادی

می خوام سالم تر و شاد تر زندگی کنم پس با من همراهی کنین

نماز(تغییر دوم)

من خوشم میاد تند تند تغییر کنمممم

آره واقعا دووووس  دارم

اصلا از زندگی یکنواخت بدم میاد...درر واقع نمی تونم تحملش کنم...یه مدت که زندگیم یکنواخت بگذره یا افسرده میشم یا دیوونه...جدی میگم!خب من اینجوریم دیگه!

حالا که اولین تغییرباعث شد حال جسمم بهتر بشه

خوبه که دومین تغییر حال روحمو خوب کنه

موافقین؟!(الآن دقیقا کی باید موافق باشه وقتی هیچ بازدیدکننده ای ندارم؟!)

می خوام نمازهامو اول وقت یعنی بعد از شنیدن  صدای اذان بخونم!و در بدترین حالت اگه شرایط اورژانسی ای پیش اومد حداقل به هیچ وجه نذارم قضا بشه

ضمنا تصمیم گرفتم که هر روز حداقل 1 نماز قضا بخونم و چه بهتر اگه بیشتر از یکی بخونم!

وای چه خووووبه...الآن حس بهتری دارم

از نماز ظهر امروز هم شروع میشهههههه

یووهووووووووووووووووووووووووووو


نظرات 1 + ارسال نظر
الهه پیل افکن شنبه 22 فروردین 1394 ساعت 13:28

خوبه که اینقدر تغییر رو دوست داری منم دلم میخواد تغییر کنم برام دعا کن برات دعا میکنم .

مرسی الهه جان از لطفت و دعا،منم برات دعا می کنم...راستی وبلاگ نداری یا فراموش کردی آدرسش رو بدی؟بازم بهم سر بزن :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد